21 Şubat 2014 Cuma

Ahşap boyama gazetelik

Merhaba
Gazeteligimi yine kursta yapmıştım. Yıllardır oglum kullanıyordu kitaplık olarak, haliyle biraz zarar gördü, çıkartma bile yapıştırmıştı.Ah bu çıkartma sevdası,şimdide dosyada biriktirip koleksiyon yapıyo paşam.Bende süslü poşetleri biriktirirdim, hala duruyo 250 tane yazarken banada garip geldi 250..Oğluma büyüyüyünce sana vericem dedigimde gözleri parladı canım yaa..
Gazeteligi önce yeşile boyadım, sonra ağaç kabuğu görüntüsü veren kalıbı antikuine(eskitme) batırıp objenin üstünden aşağı dogru çektim,şekiller oluştu sonra vernikledim.Ahşap boyama ustaları umarım yanlış hatırlamıyorumdur..

bu arada postu yayınlayınca hepsi birden görünmüyo devamında yazızda görünüyo anlamadım neden
Fundacım(içimdeki yolculuk) biliyodur kesin...

5 yorum:

  1. Rengine bayıldım harika olmuş,ellerinize sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürederim hiç bukadar hızlı yorum almamıştım sevindim dogrusu selamlar...

      Sil
  2. aa bu modeli ilk kez gördümm harikaa😍

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...