13 Kasım 2013 Çarşamba

Yoğurt kovasından sepet yapımı







Merhabaaaa bugün sizinle yoğurt kovasından sepet yapımını paylaşıcam.Önce yoğurt alınır afiyetle yenir zira çok faydalıdır....kovasının kulpu çıkartılır daha sonra takmak için bekletilir.Kova üstten istedigimiz boyutda kesilir.Bu arada sepetimi eşimin kuzeni sevgili arkadaşım Semrayla beraber yaptık.Dikişten pek anlamadıgım için kovanın içini satenle kaplamayı ona bıraktım.Sateni içinin büyüklügüne göre yuvarlak kestik ve büzdürerek içine silikon tabancasıyla yapıştırdık (acikte elimiz yandı ama deydi).Dışınıda aynı şekilde yapıştırdık. 

Etrafına tüllü kurdelamızı yapıştırdık.Yapıştırma hatalarıda kapandı böylece.
Sapınıda kurdelayla kapladıktan sonra kovaya yapıştırdık.Sonrada keçeden ugurböcüğü figürleri yapıp sapına kondurduk.Oldu bana sepet.İçinide bebek şekerlerimi koydum çok şık oldu ben çok begendim.

8 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım....Ellerine sağlık...:))
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ellerine sağlık... bende bir zamalar bikaç tane süslemiştim balmak istersen
    http://znurundunyasi.blogspot.com/2012/07/dogacak-kiz-yegenime-toka-sepeti.html

    YanıtlaSil
  3. A çok süper fikir elinize sağlık :)
    Birileri doğursa evlense de hediye yapsam:))

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş ellerine sağlık :) (◡‿◡✿)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş canım.headerini mail adresini yaz atayım sana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim arkadaşlar begenmenize sevindim....

      Sil
  6. Elinize sağlık, çok güzel olmuş. bende hazır almıştım sepeti. Böyle bir sepet yapabilirmişim. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...